Love Island: Η σειρά ριάλιτι έχει περάσει την ακμή της;

Love Island: Η σειρά ριάλιτι έχει περάσει την ακμή της;

Αρέσει σε: 0 άτομα

Έχουν περάσει θέμα εβδομάδων από τότε που στέφθηκαν οι τελευταίοι νικητές του Love Island, αλλά ήρθε για άλλη μια φορά η ώρα να ανοίξουν αυτές οι πόρτες της βίλας.

Η σειρά 10 της εκπομπής γνωριμιών ITV2 ξεκινά τη Δευτέρα το απόγευμα και οι παραγωγοί θα ελπίζουν ότι θα αποδειχθεί πιο δημοφιλής στους θεατές από τη χειμερινή της επανάληψη.

Παρά τη θετική αντίδραση στη νέα παρουσιάστρια Maya Jama, η εκπομπή κατέγραψε χαμηλότερο κοινό και λιγότερους διαδικτυακούς σχολιασμούς από τις προηγούμενες σειρές.

Το εναρκτήριο επεισόδιο συγκέντρωσε 1,2 εκατομμύρια θεατές, το μισό κοινό της πρώτης βραδιάς της καλοκαιρινής σειράς του 2022.

Μια μεγάλη αλλαγή που εφαρμόστηκε για το 2023 ήταν η απαγόρευση του ITV στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των διαγωνιζόμενων να διευθύνονται από φίλους ή συγγενείς ενώ βρίσκονταν στην εκπομπή.

Αυτή η πολιτική αφήνοντας τους λογαριασμούς σε αδράνεια εισήχθη για την προστασία των νησιωτών και των κοντινών τους ατόμων από διαδικτυακό εκφοβισμό και κακοποίηση.

Ο συγγραφέας της ποπ κουλτούρας και του τηλεοπτικού ριάλιτι Nikki Onafuye λέει ότι το μειονέκτημα είναι ότι οι έμπειροι διαγωνιζόμενοι δεν μπορούσαν πλέον να επωφεληθούν από καλά διαχειριζόμενους λογαριασμούς για να ενισχύσουν τη δημοτικότητα ή την αφοσίωση στην εκπομπή.

«Η έκκληση του Love Island είναι η συζήτηση στο Twitter στις 21:00 κάθε βράδυ», είπε στο BBC.

«Το να μην έχεις φίλους ή συγγενείς να χειρίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε εμποδίζει – θα το θυμάσαι [2022 contestant] Ο ξάδερφος της Ikenna Ekwonna έβαζε στο Twitter τα πιο αστεία πράγματα, δημιουργώντας αντιδραστικό περιεχόμενο και trends στο Twitter».

Η κυρία Onafuye, 27 ετών, είπε ότι η όρεξη για το σόου έχει σίγουρα μειωθεί στην ομάδα φιλίας της, κυρίως επειδή δεν έχουν πλέον την ίδια ηλικία με τους διαγωνιζόμενους του σόου.

“[In 2017] θα βλέπαμε τη σειρά γιατί ψάχναμε για αγάπη, θα βλέπαμε ρομαντισμό στην οθόνη και ελπίζουμε ότι μια μέρα θα καταλήξουμε να το έχουμε», είπε.

“Αλλά τώρα η ηλικιακή μας ομάδα έχει βιώσει αυτές τις διαφορετικές σχέσεις και μπορούμε να δούμε ότι αυτό που συμβαίνει στο Love Island δεν συμβαίνει στην πραγματική ζωή – είναι ψεύτικο για εμάς.”

Η κυρία Onafuye είπε ότι οι φίλοι της εξακολουθούν να αγαπούν το ριάλιτι, αλλά στρέφουν την προσοχή τους σε εκπομπές όπως το Love Is Blind ή Married at First Sight.

«Οι φίλοι μου μπαίνουν σε ένα νέο κομμάτι της ζωής τους – σκεφτόμαστε τα σπίτια, τα παιδιά και τον γάμο και νομίζω ότι το βασικό κοινό του Love Island είναι επίσης.

«Με αυτές τις εκπομπές γνωριμιών, βλέπετε γνήσιες σχέσεις όπου οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο να ακούν τους ανθρώπους, όχι απλώς να κοιτάζουν τη φυσική έλξη», είπε.

Τα νούμερα τηλεθέασης του Love Island κορυφώθηκαν μεταξύ 2017 και 2019 – με περίπου 3,5 εκατομμύρια ανθρώπους να συντονίζονται κάθε βράδυ.

Οι πιο δημοφιλείς κάτοικοι του νησιού συχνά έφευγαν από τη βίλα με περισσότερους από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στο Instagram, δίνοντάς τους μια άμεση πλατφόρμα για να ξεκινήσουν μια καριέρα ως influencer.

Διαγωνιζόμενες όπως η Olivia Attwood το 2017, ο Dr Alex George το 2018 και η Molly-Mae Hague το 2019 έγιναν γνωστά ονόματα για πολλούς.

Οι νέοι κανόνες κοινωνικής δικτύωσης του ITV φαίνεται να έχουν τερματίσει την επιτυχία που απολάμβαναν πολλοί προηγούμενοι διαγωνιζόμενοι σε μια νύχτα, με πολλά μέλη των εννέα καστ της σειράς να αποχωρούν από την εκπομπή με περίπου 100.000 ακόλουθους.

Η υπεύθυνη ταλέντων Jemma Epstein, η οποία συνεργάζεται με δημιουργούς περιεχομένου στο The DDA Group, λέει ότι αυτό κάνει τα πράγματα “πιο δίκαια”.

«Άνθρωποι από εντελώς διαφορετικούς κλάδους πηγαίνουν σε ένα τηλεοπτικό ριάλιτι και βγαίνουν [and] προσφέρονται απίστευτα χρήματα και μεγάλες προσφορές με επωνυμίες, όταν το περιεχόμενό τους πριν ήταν απλώς selfies στον καθρέφτη», είπε στο BBC.

Είπε ότι οι διαγωνιζόμενοι του ριάλιτι μπορεί να δυσκολευτούν να θεωρηθούν «γνήσιοι και αυθεντικοί», επειδή συχνά προωθούν εταιρείες γρήγορης μόδας και άλλες μάρκες που δεν προβάλλουν την ατομικότητά τους ή τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα.

“[Contestants] δεν θα γνωρίζουν τι συμβαίνει με τους λογαριασμούς τους που διαχειρίζονται οι φίλοι τους στο σπίτι, απλώς θα εγγραφούν σε μια εταιρεία διαχείρισης και θα δημιουργήσουν μεγάλες εγκρίσεις επωνυμίας για λογαριασμό τους», πρόσθεσε.

Η κ. Epstein είπε ότι παρά τους νέους κανόνες του ITV για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μοντέλο ριάλιτι επιρροής έχει χάσει δημοτικότητα εδώ και λίγο καιρό, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν περισσότερη αυθεντικότητα στο διαδίκτυο.

«Οι δημιουργοί που φροντίζουμε δεν είναι εδώ για φήμη, θέλουν να δώσουν ένα πραγματικά θετικό, ενθαρρυντικό μήνυμα για να εμπνεύσουν και να βοηθήσουν τους ανθρώπους», είπε στο BBC.

«Θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι δημιουργοί μας εμπνέουν το κοινό τους, έχουν κίνητρο και προωθούν μόνο προϊόντα για τα οποία είναι παθιασμένοι σε αντίθεση με το να δέχονται προσφορές για χάρη των χρημάτων».

Πρόσθεσε ότι το πρακτορείο της είναι «ανοιχτό» στη συνεργασία με σταρ του ριάλιτι, αλλά ότι εξαρτάται από τους στόχους τους και «τι είδους δουλειά θέλουν να κάνουν».

Σχετικά άρθρα