Η κακή κάλυψη κινητής τηλεφωνίας προκαλεί άγχος στο Μπράιτον

Η κακή κάλυψη κινητής τηλεφωνίας προκαλεί άγχος στο Μπράιτον

Αρέσει σε: 0 άτομα
Οι κάτοικοι του Μπράιτον ισχυρίζονται ότι η κακή κάλυψη κινητών τηλεφώνων τους προκαλεί απογοήτευση, άγχος και άγχος.

Οι πελάτες στο O2 και το Giffgaff, που λειτουργούν στο ίδιο δίκτυο, λένε ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με την πρόσβαση στα δεδομένα εδώ και μήνες.

Η O2 ζήτησε συγγνώμη από τους πελάτες που αντιμετώπισαν προβλήματα διαλείπουσας εξυπηρέτησης και είπε ότι «εργάζεται για να ενισχύσει τη χωρητικότητα και να μειώσει τη συμφόρηση». Ο πάροχος έχει εγκαταστήσει έναν νέο προσωρινό ιστό και έχει σχέδια για την κατασκευή ενός δεύτερου. Ωστόσο, δεν μπόρεσαν να δώσουν μια ημερομηνία ολοκλήρωσης για αυτό και είπαν ότι εμπόδια εκτός του ελέγχου τους, όπως ζητήματα σχεδιασμού, θα μπορούσαν να το καταστήσουν μια «μακρόχρονη διαδικασία».

Το Δημοτικό Συμβούλιο του Μπράιτον και Χόουβ δήλωσε ότι δεν γνώριζε οποιεσδήποτε εφαρμογές σχεδιασμού από το O2, αλλά σημείωσε ότι δεν χρειάζονται όλοι οι τηλεφωνικοί ιστοί άδεια σχεδιασμού. Η παραλία και οι γύρω δρόμοι φαίνεται να είναι ένα ιδιαίτερο σημείο για το 4G, αν και έχουν αναφερθεί κακή κάλυψη σε όλη την πόλη.

Η Emma Cohen, μια πελάτισσα του O2, έχει προβλήματα όρασης και είπε ότι η αδυναμία πρόσβασης στα δεδομένα “προσθέτει ένα επίπεδο πολυπλοκότητας εάν κάνετε σχέδια”. Είπε ότι όταν συναντά κάποιον, αν δεν μπορεί να τον δει, του στέλνει μήνυμα στο WhatsApp. «Αν δεν μπορώ να το ξεπεράσω είναι ένα πρόσθετο άγχος και μου προκαλεί άγχος», είπε.

Η έλλειψη πρόσβασης σε δεδομένα δυσκολεύει επίσης την κ. Κοέν να προγραμματίσει ένα ταξίδι, καθώς εισιτήρια λεωφορείων και τρένων αγοράζονται πλέον συχνά μέσω Διαδικτύου. Έχει επίσης προβλήματα με τη χρήση των Χαρτών Google, στους οποίους βασίζεται για τον σχεδιασμό της διαδρομής.

Για κάποιους, η έλλειψη κάλυψης προκαλεί δυσκολίες στην εργασία. Η Laura Kelsey, επίσης στο O2, είναι διευθύντρια. Πρέπει να είναι σε εφημερία όλη την ώρα και δυσκολεύεται να κατεβάσει και να διαβάσει email. «Όταν βγαίνω έξω, δεν μπορώ να βασιστώ στο τηλέφωνό μου», είπε η κ. Kelsey. «Είναι απογοητευτικό γιατί είναι μια μεγάλη πόλη και πρέπει να λειτουργήσει».

Η Sophie Adler είναι στο Giffgaff και διευθύνει μια επιχείρηση catering. Αντιμετώπισε παρόμοια προβλήματα με τα email, πράγμα που συχνά σημαίνει ότι δεν μπορεί να επικοινωνήσει με πελάτες όταν βρίσκεται έξω. Πρόσφατα η κα Adler βγήκε για ψώνια όταν συνειδητοποίησε ότι η τραπεζική της κάρτα ήταν μπλοκαρισμένη.

Χρειαζόταν να το ξεμπλοκάρει χρησιμοποιώντας διαδικτυακή τραπεζική, αλλά η έλλειψη κάλυψης δεδομένων σήμαινε ότι δεν μπορούσε να το κάνει. «Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα μέχρι να φτάσω στο wi-fi», είπε η κα Adler.

 

Πρόκειται για άρθρο του BBC

Σχετικά άρθρα